google here :)

Wednesday, March 16, 2011

camping at melaka (third day) - part 1

harini, hari ketiga dan hari yg last kitorg kat melaka :D
mcm biasa, kitorg bangun kul 4.30 pagi.. before tido tu, aku dan nabilah baca surah al-mulk dan yassin..
so, rasa tenang la kitorg nak tido.. budak2 f1 ke f2, diorg tumpang khemah nabilah sbb takut.. nasib nabilah ade 2 khemah, then khemah dia, dia tido dgn nadia manan je.. da la besar khemah dia, jealous aku -.- haha :P


kul 5 kitorg da siap, aku, erra dan aida da melangok (means buat bodoh je) dlm khemah kitorg.. nak tunggu kul 6 punye psl, huhu.. nak dekat kul 6 tu, aku ajak aida gi surau.. huhu, aku jalan depan, aida kat blkg aku.. then, bru laa ade budak perempuan lain jalan kat blkg kitorg.. haha, nmpk sgt tunggu org bukak kat pintu surau.. dgn beri salam dan basmalah, aku bukak la lampu dan kipas :D ohh, pintu skali ye -.- huhu !


da abis je solat, aku, aida dan erra lepak kat kantin smpi la kul 7 lebih.. mmg boring la duk situ sbb kitorg je yg ade kat situ.. so, ape lagi ? tangkap la gmbr :D huhu.. nasib baik kat surau ade plug, bole aku charge phone aku.. walaupun kejap je tapi bole gak aku charge, hehe..
cikgu aziz kumpulkan kitorg kat dataran, sape yg lmbt, kene pumping.. nasib baik la kitorg kat kantin, so mmg awal la kitorg berbaris, huhu ! tapi kesian kat budak lelaki, hahaha.. kene pumping xD ramai gila kot yg kene ! ade yg x solat subuh pun ade, ish ishh.. tapi ade alasan diorg x sempat, ye laa diorg kene berjaga malam smpi kul 5 pagi pun ade..


patut laa aku tgk pintu surau lelaki asyik tutup je, lampu pun x bukak, haiyaaaa.. so, abis je diorg kene denda.. kitorg smua kene jogging dr tmpt kem smpi... ntah, haha.. * aku x join sbb tekanan darah rendah -.- bocor rahsia, finee !!! then, kitorg breakfast..
aku duk depan syikin, ummi, syafiqah, atika, geng2 diorg smua laa.. kiri kanan aku x de sape yg duduk.. tiba2 je azmee, duk hujunnnggg skali, lps tu muzamer, sblh aku rusman.. da dia terpacak je kat tepi azmee, aku buat je la jelingan ajak duk sblh aku -.- * annoyingnye aku ! haha..


aku tanya dia knp x solat subuh, dia kate x sempat sbb dia, azmee, muzamer dan lain2 kene berjaga malam smpi kul 4.30 pagi.. haha, aku bangun tido, dia bru nak tido.. bagus la tu -.-
paling BEST ! dia ckp dia x mandi lagi, perhh -______- trus aku jauhkan diri aku skit dr dia, haha :P
diorg bertiga ni cite la time diorg berjaga malam.. haha, yg kelakarnye.. diorg cite psl kambing mintak tolong, ahahaha -.- pn rohana pun ade ckp lembu atas pokok time kat dataran before jogging.. hahaha, tu laa bnyk sgt lembu kat melaka, tu yg cikgu ckp mcm tu, org fikir bukan2 je psl melaka -.-


abis je kitorg breakfast, relax jap kat kantin sblm kene panggil gi dataran.. so, kitorg ade la jgak tangkap gmbr, borak2.. panas je aku time rusman ckp "da la mira pengsan x comel" ishhh -.- mira comel okay ? haha :P * prasan * then, kitorg tangkap gmbr sama2 :D ade kat fb tu, huhu :P

bersambung....

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers