google here :)

Wednesday, March 9, 2011

Astaghfirullah-al-azim :)

ish ishh, da dua malam rupanye berlaku peperangan antara pljr back up mak cik kantin dengan pelajar yg back up pengawas :) pengawas pun ade..

okaayy, ni link status yg menyerang kami * sbb saya pun pengawas, hehe..

http://www.facebook.com/fudge.erin/posts/164945370222247

nnt tgk laa ye.. nak tau ape saya balas ?

ishh, tgk la kat fb saya.. panjang sangat -.-

so, insyaAllah ASAP smuanye akan selesai :)
before that, saya smpi termimpi2 ummi, erin dan geng2 erin..
ternyata ape yg jad kat ummi dlm mimpi dan realiti, ternyata satu kenyataan..
then, dlm mimpi tu saya suda damaikan diorang :)

p/s : tengok ! nak saya jgak tolong start settlekan, hahaha :P * POYO JE NI, jgn dek layan :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers