google here :)

Thursday, February 17, 2011

horrible day -_-

haishh, ape la nak jad dgn aku ni kan ?
semalam, lps balik je tuisyen, trus jatuh pengsan -.-
then, x sedarkan diri smpi kul 7 pg KOT..

cepat2 aku siap2kan diri gi sklh..
time sklh je, kepala aku sakit GILA !
berdenyut-denyut mcm jantung berdegup * pandai2 je aku ni buat ayat *
da la kepala sakit, tambah plak badan makin lemah..
nadia manan prnh kate kat aku, yg aku ni keras kepala..

ade ke kepala lembik ? hehe, gurau je !
seriously, dia dan cikgu hasmidah sruh aku balik sbb time aku jalan pun mcm org x betul.. tp aku x nak sbb x de sape yg bole amik aku DAN hari ni ade kelas tambahan..
so, aku x nak jad org yg ketinggalan zaman * ye ye je aku ni *

DA LA LUPA BAWAK UBAT :'( lain kali, aku simpan ubat dlm beg, buat preparation..
so, x de la nak menyusahkan org..
effat pun sakit (kita se-geng la effat) tp dia sakit lain, sengungut eh ?
haishh, x tau dia sakit ape..

p/s 1 : effat, semoga kite berdua cepat sembuh :D

p/s 2 : nadia manan dan nabilah, thanks ye tolong dan temankan aku, hehe :)

p/s 3 : cikgu2 yg beri teguran kat saya psl saya yg mcm mayat hidup gi sklh ni, terima kasih bnyk2 :)

p/s 4 : jangan risau, saya da makan ubat ! maybe semalam salah mkn ubat kot -_-
doakan saya sihat ye ;)
sayaangg korraanngg <3 (:

1 comment:

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers