google here :)

Saturday, February 5, 2011

Annoying gilaa -.-

*amaran 1 : ini hanya melepaskan geram sahaja.. *
*amaran 2 : hal ini kerana x de sape yg nak dgr luahan hati aku*

grrrr, aku benci perempuan ni !
kenapa la aku dgn dia bole ade relate, haa ?
ishh, dlm IC je beragama Islam..
tapi mcm Kafir -_-
da abis PMS pun, x tau nak solat..

suka-suka hati dia je ckp aku ni
"sembahyang menunjuk" !
pale dia -_-
da la x mintak maaf !! eehh, x pyh pun x pe..
sbb aku X AKAN MAAFKAN ORG MCM TU smpi la dia btul-btul sedar..

lagi satu, BAPAK KEDEKUT dia ni..
bukan barang tu dia beli/ bayar..
mcm dia yg punye je, sedangkan bukan pun !
ergghhh, bagaikan syaitan bertopengkan manusia !

p/s : sorryy ! better aku dengar bacaan al-quran.. tenang skit hati !

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers