google here :)

Thursday, December 30, 2010

take note please :)


in this post, i want to write about myself.. Who am i , the way i am, my personality, my identity..
of course, about what i like and dislike :)
*BM LA MIRA OI *
  1. aku suka org panggil aku Mira..
  2. aku lahir kat johor, thn 1994.. thn anjing ! *wolf wolf*
  3. aku ade 2 keluarga, kandung dan angkat !
  4. hidup aku x de kebebasan bersama org lain selain keluarga sendiri..
  5. hidup aku bosan tp sesapa yg kenal aku, insyaAllah dia xkan prnh kenal erti bosan dgn aku..
  6. aku akui aku benci lelaki ! tmbhn plak, lelaki yg penuh dgn kebebasan !
  7. aku sorg yg AGAK agresif tp x tau dr segi ape.. kadang2 aku hyper-active..
  8. aku sorg yg lasak, rocker babe !
  9. aku sorg yg jujur, setakat ni x prnh lg tipu org lg.. KOT ! * aku x sempurna, tu yg ade kot*
  10. aku BENCI org penipu ! mcm status fb aku kate, "once, its okay.. but not for twice".. skali aku x suka, SELAMA-LAMANYE aku x suka.. dan sebaliknye..
  11. aku x pandai menipu, tu sbb aku benci penipu..
  12. aku sorg yg bole simpan rahsia sape2 je, smpi la akhir hayat dunia ni..
  13. walaupun aku perempuan, tmbhn plak aku pkai tudung, x semestinye aku x bole buat ape2 yg aku nak buat.. KECUALI yg melanggar syariat agama laa !
  14. aku rabun jauh, aku pkai time bljr subjek elektif..
  15. aku suka shopping beli buku.. baju ? kadang2 klw ade bnyk duit..
  16. aku suka mimpi pelik2.. mcm mimpi yg x prnh org dpt ! kadang2 mimpi aku sentiasa dpt petunjuk..
  17. *mostly* aku suka dgr lagu Katy Perry, Taylor Swift, Rihanna dan Miley Cyrus..
  18. aku sorg yg open-minded, sempoi dan selamba..
  19. klw ade something yg x menyenangkan, aku sentiasa menangis sbb twin, bestie, kawan2 aku dan sape2 je yg rapat dgn aku..
  20. aku x TUA !!!! aku nmpk matang je ! aku amalkan sifat 1 Malaysia !
  21. aku x suka org jiwang !
  22. aku sorg yg ganas skit.. kadang2, aku garang klw org kacau aku or tumpuan aku time aku bljr..
  23. aku sorg yg agak tegas, dan kadang2 aku suka ckp straight to the point !
  24. aku sorg yg amanah dgn org dan b'sikap adil dgn smua org! x kisah la org nak kate ape2 pun, yg penting aku kasi smuanye sama rata..
  25. aku prnh belasah ketua pengawas sklh agama dan dia lelaki..
  26. aku BENCI novel versi CINTA !
  27. aku ADDICTED dgn chocolate ! choki choki is the 1st winner of chocolate !
  28. aku suka makan, kadang2 tu aku kuat makan !
  29. aku suka yong tau fu ! * x tau ejanye*
  30. aku suka makan daging.. x kesah la lembu ke kambing ke, asalkan daging..
  31. aku suka tangkap gmbr SENDIRI, haha.. da x de sape nak tangkap gmbr aku, tangkap la gmbr sendiri..
  32. aku suka boros shopping mcm2 kat bandung, indonesia ! *lantak la ape org kate*
  33. aku suka matematik ! add math pun klw jwpn yg btul la..
  34. aku tido mcm model -.- *kate adik aku, si bella* ntah knp dia ckp mcm tu, so deal with it !
  35. aku x suka mintak duit kat org, lg lg kat parents aku.. yeah, aku suka jimat !
  36. aku suka masak ! aku buat kek, biskut, kuih, cupcake dan muffin !
  37. aku ade pipi yg tembam, jgn jealous ye ?
  38. aku x suka skandal ramai ramai tp tetap SETIA pd satu ! sape ? nobody for this time !
  39. jiwa dan perasaan aku terletak pd sesebuah lagu yg aku dgr..
  40. aku ade Anis Adrina, kembar setia aku smpi akhir hayat, insyaAllah !
  41. aku suka hidup SINGLE ! x pyh aku pening2 kepala, ape2 la disebabkan seseorang yg bukan FUTURE HUSBAND aku !
  42. aku ade bnyk la kot perfume dan smuanye x abis2 lg sbb aku sentiasa tukar2, haha..
  43. aku CINTAKAN duit syiling ! haha, then aku gunakan smuanye o.0
  44. aku suka rupa natural.. x suka pkai make up tebal2 mcm hantu !
  45. aku sukar maafkan seseorg, based on kesilapan dia buat kat aku !
  46. aku suka org yg btul2 memahami aku, dan terima aku seadanye..
  47. aku mix chinese ! tp tu belah mama dan tu pun nenek moyang aku yg mix chinese.. smpi ke cicit ni ade rupa cina !
  48. aku suka amik tau sesuatu, ape2 je la smpi la aku dpt tau ! aku x suka org kasi aku tekanan !
  49. aku x pandai mencarut !
  50. aku minah blurr bab2 BIRU ni -.-
  51. aku BENCI rempit, aku x suka org naik motor tanpa lesen !
  52. aku ade bnyk la jgak assessori tp setiap kali ape2 hal, aku suka pkai yg tu je..
  53. aku sorg yg pelik, dr segi ape ? aku pun x tau..
  54. aku ade bulu mata yg gila lentik ! bak kate Anis dan Ana, "bulu mata unta"
  55. aku peminat setia P. Ramlee !
  56. aku suka tgk Giulana & Bill, sweet gila diorg ! dan got to dance, diorg mmg superb !
  57. aku da merasai smua nombor phone.. cthnye, maxis line, hotlink, celcom, digi.. kecuali, u-mobile..
  58. aku CINTAkan warna semulajadi, mostly ungu ! aku x suka pink !
  59. aku pkai tudung ? x semestinye aku x bole pkai dress, duhhh -.-
  60. bilik aku mcm library mini, percaya x ? haha
  61. aku suka singa !! harimau pun aku suka !! personaliti haiwan dua ekor ni, ade skit2 mcm aku.. KAN ? -_-
  62. ramai yg AGAKnye KOT kenal aku kat sklh.. ye la, da nama pun aku ade jawatan time jad pengawas dan sbbkan kakak aku dlu -.-
  63. aku x prnh sentuh lelaki ! even dgn papa or abg sendiri pun, mengigil tgn aku, hahaha..
  64. Dlu masa kecik2, aku nak jad doktor.. bila da masuk sklh menengah, nak jad angkasawan.. bila da SPM ni, aku rse nak jad pilot, bole merantau satu dunia, huhu !
  65. dlm kelas aku, aku rapat dgn nadiah hassan.. aku kamceng dgn nabilah.. aku suka bljr dgn nina, yuvenya dan sze chyi, haha..
  66. aku x suka membaca buku melainkan terpaksa je..
  67. aku suka gula kapas ! asal aku nmpk gula kapas je, mesti nak beli, hehe..
  68. aku suka bergurau tp bukan gurau kasar.. utk chill up kwn2 aku !
  69. aku suka lari tp bukan lari rumah ye ?
  70. aku suka melukis kartun, lg2 doraemon..
  71. aku mcm kanak2 ribena yg suka tgk kartun.. spongebob la, doraemon la, bnyk lg la..
  72. aku suka update blog dan ckp ape2 yg aku prnh lalui dan sekeliling aku..
  73. aku suka mkn smua jenis mee, roti dan biskut !
  74. aku suka minum air soya, ice lemon tea, chocolate, cappucino dan latte..
  75. aku slalu cepat mengelebah klw ade something bad berlaku..
  76. aku suka senyum kat smua org, x kisah la kenal ke x..
  77. sometimes aku x suka buang masa aku dgn bende yg remeh temeh..
  78. aku suka pandai tudung selendang.. x suka pkai tudung yg sarung je trus..
  79. aku sorg yg tetap pendirian.. xkan toleh blkg lagi..
  80. aku suka tukar karakter aku pd setiap tmpt aku berada.. cthnye, kat tusyen nnt aku jad pendiam gilaa.. kat rumah nnt aku jad ............ * hehe * kat sklh nnt aku jad lain..

there's a lot bout me but i give u 80 only bout me..
enough to know me well..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers