google here :)

Tuesday, December 14, 2010

kemalangan :O


mcm gempak gila je kemalangan yg aku nak citekan ni, haha..
bukan pape pun............

phone aku je yg kemalangan :D





aku x tau la yg aku ni lasak ke x sbb phone aku ni slalu gila jatuh..
-aritu prnh terjatuh dlm besen yg ade air la (button bentuk mcm c tu, da rosak)
-time nak turun dr tangga sbb nak gi tuisyen, phone jatuh dr tangga la (smpi smua button phone nak tercabut but still bole guna walaupun button da ke dlm skit)
-yg tad aku ckp tu, phone jatuh smpi tercabut battery phone laa..

bnyk gila phone aku jatuh smpi da calar balar phone aku..
smpi button yg mcm button "play" tu, da x nmpk buttonnye..
tmpt yg nak cucuk earphone tu, pun da susah btul nak masukkan smpi aku kene tekan posisi earphone tu masuk biar btul2 (earphone pun ade posisi yg baik tau)
ape yg aku tulis kat atas ni, kirakan smua tu incident yg tragis gilaa :(
tp bole hidup balik, haha

p/s : jaga phone masing2 dg baik :)

2 comments:

  1. sama la kte, now i'm using "not really a phone". haha

    ReplyDelete
  2. haha, da nama pun kembar :D smua samakan ? hehe

    ReplyDelete

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers