google here :)

Sunday, November 14, 2010

tudung :)

harini masalah tudung sedaerah ke? haha, pelik plak bunyinye..
tad ptg, aku gi gelakkan kwn aku yg masalah tudung utk esok..
x tau nak pkai tudung ape, haha..
ade post kat status fb aku :D

so, mlm ni, aku plak yg bermasalah, haha..
tad la, mama sruh pkai tudung yg endon suka pkai tu..
aduhh, da tau aku pkai mcm endon, x psl2 org tangkap aku sbb aku org endon cina yg x de permit, haishhh, parah tuu ! :P

nak tau betapa truknye masalah aku? okay, klw org yg da prnh dtg rumah aku..
masuk je rumah, ade cermin.. so, cermin tu jad mangsa, knp?
aku pkai tudung endon kan slalu x menjadi, then aku gelak gila gila sbb smpi tercekik pkai tudung, haha.. then, aku smpi terguling guling kat dpn pintu..
yg bella plak, ade ke patut, dia gi tarik tudung sbb nak btulkan..
lg la smpi aku x bole bernafas, haha..
dia pun gelak skali, geli ow perut aku, haha !

aku x tau la nak bwk ke x tudung endon esok, haiyaa..
so, tunggu je la yee.. gmbr yg aku upload nnt, aku pkai tudung ape, haha xD

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers