google here :)

Saturday, November 13, 2010

jumaat :)

my last last last last ! haha
pagi pagi da kene b'siap, harini ade pendaftaran f1..
hohh, kaki aku rse nak je tercabut !
ble da smpi sklh, aku dgn anis jaga pljr dlu..
kesiann plak kat anis, haha..
anis jerit nama pengawas, diorg buat x tau je -.- aku back up anis dr blkg !
then, anis ckp baik baik dgn pljr f5, aku TERjerit ! sruh diorg ke depan, beratur dlm barisan..

sekian lama, 3 bulan da kot, first time aku menjerit, sikap tegas skit..
aku rse aku nikmat LEGA !!
lps da abis je, kitorg gi depan pejabat sbb nak usher ibu bapa yg dtg nnt..
kul 10.50 pg kot, kitorg gi kantin.. ingatkan nak makan tp tgk bola f3 plak, hehe..
ade pljr luar dtg, aku, anis dgn bella usha diorg sbnrnye, haha..
tough tough plak diorg, aduhhh :) hahaha * astaghfirullah-al-azim*
then, kitorg kembali b'tugas.. this year x best, x ramai pun :(
tahun lps lain skit, x senang duduk aku dibuatnye, haha

bila da abis, sblm masuk je kelas 4sc1, aku kasi hadiah kat anis, hehe..
ye laa, anis kate x bole keluar kan, takut jgak x sempat kasi nnt..
lg pun, mmg hadiah dia, aku da beli awal.. so, kasi je la haritu..

hehe, happy belated birthday anis :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers