google here :)

Friday, November 19, 2010

1st day at Vietnam :)


weee :) nak pegi vietnam ! blouse ni aku pkai 1st day tiba kat sana.. ni time aku dlm limo ke KLIA :) excited gila gila oww ! haha.. ble dlm flight, nervous ! haihh, bnykkan b'doa je laa..
ya lee, mne tau x kapal terbang meletup ke, haha * truk tul aku ni *
aku duk dgn bella dan mama !

ni yg best nak cite, haha.. ble kat tmpt nak check in, mesti la kene check begkan, mne tau aku bawak bom ke, haha.. ade la sorg abg polis ni (x abis abis dgn polis) dia tegur mama, dia ckp "ohh, ni ke mak kpd 3 org anak perempuan yg cantik tu" time tu aku kat blkg lydia, depan bella.. mama plak blkg bella.. polis tu ckp, aku x tau ape reaksi mama.. then, aku tnye mama ble da lps drpd check beg tu, ape yg polis tu tnye.. then aku kacau lydia "aiyoo lydia, muiz marah nnt" haha.. bella ckp "ehh, polis tu ckp time kau nak check, time lydia da lps laa" smua org gelak je, hahaha.. * jap, knp plak aku kene ? ni mesti ingat kisah lme -.- *

ble dlm flight plak, aku dgr mp3.. ade la steward ni, ckp dgn mama.. ntah ape laa diorg ckpkan, aku diam je laa.. ble da tiba, mama ckp, "mira, tad pramugara tu tnye, ade anak perempuan pkai tudung eh? " lydia gelak je, hahaha.. aku tnye, "steward tu melayu ke?" mama ckp, "tak, cina.. sbb mira putih kot, muka nmpk mcm cina"

haishh, dlm hati aku, nasib baik steward handsome gilaa, haha * gatal plak aku ni * mama ckp tu time kitorg naik escalator.. syok sgt mendengar mama ckp, aku hampir tersungkur time penghujung escalator, hahaha xD smua gelak, kuat plak tu gelak, hahaha..
da tiba je di Vietnam, naik teksi gi hotel.. dlm perjalanan tu, MAK AAAII ! motor gilaa bnyk ! kalah racing motor tau, mmg tipis la nyawa sape yg x biasa kat sana.. aku x tau ble motor nak stop sbb 24/7 ade je motor kat jalan raya..
nnt la aku upload gmbr, x tau tali USB gi mne, hehe, jangan marahh hehh :)

p/s : duhhh, kesumat di dada tgk steward handsome handsome ! hahaha.. ape laa, steward tu, bukan nak mintak no phone, bole contact contact * kening kening * hahaha xD
i also hampir kene pukau dgn org Vietnam :O nasib baik mama tegur aku, sbb mama tau aku suka pandang mata org.. org tu nak salam aku -.- time tu lps je makan malam kat VN Halal restaurant..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers