google here :)

Thursday, October 28, 2010

perkara yg ditag di blog anis adrina

* this all few about me.. u cant to like or hate it.. u need to love it ! *

1. aku suka makan, mmg gila kuat makan tp berat badan x naik2 jgak.. makin bnyk aku makan, makin kurang berat badan (bukan aliens eh, just x dpt redha dr Allah nak naikkan berat badan, huhu)

2. yup, aku suka gila memasak, buat kek, coklat, ape2 je yg sejenis makanan.. klw da suka makan, mesti pandai masakkan?

3. dlu, aku gila tough, HOHO ! now, org ckp sepatah je, aku da nak nangis..

4. aku x bole sorg sorg, terasa gila kesunyian.. so, aku akan cepat menangis sbb fikir bende bukan2..

5. susah gila nak suka lelaki, haha ! dlu aku group ANTI-LELAKI.. sejak PRNH ade owner, now x de da, aku still join KOT group tu..

6. aku ade ?? x tau brape ramai adik beradik angkat.. aku syg gila gila kat zuhaili, megat haziq, mimi, johana, fadma dan kak lya..

7. aku ade kembar ! huhu, termasuk aku 4 org la, anis, ana dan ummu..

7.1. ape2 je kat aku almost smuanye sama dgn anis, paras rupa pun lebih kurang kot, hehe..

7.2. sikap or perangai, lebih kurang dgn ana and ummu..

8. aku suka jaga perasaan kwn2.. bila jaga perasaan diorg, smpi aku sendiri x jaga aku punye perasaan (pelik kah?)

9. aku x BENCI org kutuk2 or AIBkan diri kwn2 aku, aku nak je terajang sape yg buat tu -.-'
dengan aku pun jgn main2 eh ?

10. aku suka mathematics, now try nak suka add maths.. physics pun aku da start suka.. klw aku ade peningkatan aku ckp la I LOVE YOU, klw x I BENCI YOU !

11. aku sorg pengawas yg ade jawatan Penolong Setiausaha selama 2 tahun.. next year, aku xkan jad pengawas lg kot, huhu.. (dont ask me why =.=)

12. org x suka diri aku ? yeah, aku tau aku pura2 buat sikap or ape2 je la yg korg x suka akukan? mmg aku sengaja sejak form 1 lg.. but one day, U GUYS WILL GET A NEW ME !

13. aku ade ramai skandal, hahaha.. bukan aku yg nak -.- da diorg yg dtg kat aku, and stop serang2 aku or nak add2 aku kat fb.. please laa !

14. aku da kumpul ramai da org mintak couple, nak buat koleksi, haha.. now, aku da ade 13 org WHOAA ! skit je, haha, ok la drpd x de, huhu.. smuanye aku reject kecuali no 10 :)

15. aku suka tarikh ni dan xkan prnh aku akan lupakan smpi aku da masuk alam lain (fhm2 je la) 4 JULY 2010 :')

16. org suka panggil ku anak korea masa muda muda(budak kecik lg tau) dlu, hehe (bukan skrg ni da tua)..

17. aku suka update blog, mmg x de keje tp best gila.. blog la tmpt kite nak story, tp berpada2 laa..

18. aku org g jaguh minum air ! hahaha, just kasi aku 5 minit, depends saiz gelas tu jgak..

19. aku suka double or tripple cheeseburger !

20. aku suka bunga ! mostly suka bunga tulip dan bunga harum sundal malam.. other choice would be bunga mawar putih :)

21. aku suka dark chocolate :) gilaa sukaa :D

22. aku jenis yg x tunjukkan diri aku yg sebenar.. bak kate ummu kat fb dia "I'm a girls without too much complaining, only show my real attitude w the person that I comfort with. You'll never understand me till you know me, AND I'm not entertain certain people. Im a choosy girl :p "

23. aku suka minum orange juice or fresh orange * same je *, capucinno, MIRAnda strawberry and chocolate pleeassee ? hehe

24. aku x suka org masuk campur psl aku tanpa kebenaran aku ! klw aku cite kat dia, x pe laa.. ni x, busybody je keje diorg ni -.-

25. aku suka menyanyi ! haha, menari tradisional melayu pun aku suka ! * ala ala gadis melayu, hahaha xP


No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers