google here :)

Saturday, October 23, 2010

make my dream comes true :)

haha, prnh mimpi mcm dlm gmbr ni.. tp tmpt je lain, aku mimpi kat tmpt satu kwsn ni, b'dekatan kat rumah aku.. tmpt tu yg tmpt aku suka lepak klw aku kesunyian * cewahh *
tmpt tu indah kot, bg aku laa..
aku still mencari jejaka yg muncul dlm mimpi aku.. neaayyhh ! i know it wont happen..

ade ke mimpi ni akan jad kenyataan?
jeng jeng jeng, nak tau mimpi ni bile muncul?
since aku sekolah rendah, tahu x ?
kirakan da lama gila gila laa..
aku pelik, knp mimpi ni x plak jad kenyataan..
tunggu masa kah? smpi mcm2 aku lalui, bru nak jad kenyataan kah?
ataupun hanya la mimpi je..
hehh, pening kepala aku fikirkan hari hari -_-

ohh, gmbr ni is exactly sama dlm mimpi aku tp tmpt lain dan orgnye lain ye..
just andaikan aku yg jad perempuan tu laa..
* laa,xkan aku jad lelaki kot.. haihh *

p/s : i want my dream comes true but who was the guy in my dream ?

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers