google here :)

Saturday, October 23, 2010

HAHA xD

ape laa yg x kene dgn aku ni ? HAHAHA
skrg ni, mmg Macam Macam Ada perasaan aku alami tau..
kejap kejap, aku nak je maki hamun dia..
kadang kadang, nak je belasah dia..
hoho, geram pun ade, bengang lg la ade..
tp kadang kadang tu, sayang jgak..
rindu plak tuu, haishh..

sape dia? mg laa, haha..
dia ni buat aku gilaa tau.. nak aku fikir psl dia, haihh, bukan dia nak fikir psl aku..
skit skit, tnye aku mcm2 soalan, sedangkan dia bole plak tnye org lain..
saje la tu cari psl dgn aku, dia tau aku x suka org bnyk sgt tnye, soalan yg x de kaitan kot dgn aku..
tu yg dia tnye tu, grrr

dlu, prnh ade kot hubungan dgn dia.. bukan ape ape pun, kwn je tp org kate skandal aku..
EWAH WAHH, x de keje aku nak ade HUBUNGAN dgn dia..
then, now dia ade plak hubungan dgn seorg perempuan ni..
AKU JEALOUS ? ehh, tolong laa..
klw perempuan tu sama standard dgn aku OR better than me, bole laa aku jealous..
ni TAK pun , tidak sama skali tauu..

diorg buat aku gelak ! HAHAHA xD x de taste ke diorg ni? aiyoo !
bole laa tahan, "buat kwn bole laa" hahaha..

mg : kesiaan kau ! hahaha xD
ehh, aku x jealous pun, perempuan tu dgn kau buat aku gelak ! HAHAHAHAHA xD

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers