google here :)

Friday, October 1, 2010

anis said perubahan drastik

aku setuju dgn blog anis tu..
aku pun da berubah..
dlu, aku la yg paling hyper-active, paling gembira, suka sgt gelak, suka berckp, suka nasihatkan org, sikit2 marah budak yg bising, smuanye laa..
sape 24-7 dgn aku, aku rse dia tau perubahan aku mcm mne..
klw kat rumah, lydia je yg prasan.. kat sklh, smua org prasan, haihhh :(

smlm anis bgtau aku ape yg naim tnye kat dia..
naim tnye kat anis, knp aku da x bising2 lg?
anis ckp la x tau, so naim kate da berubah ke? anis pun kate ye la kot..

well, thn lps aku suka marah2 budak f4, every year mmg f4 suka buat bising, so aku slalu marah diorg.. tp f3 dan f5 je slalu x kene marah dgn aku..
so, this year aku mmg azam nak berubah, kurangkan marah, pljr yg degil je aku tegur.. tp xkan marah.. aku cuba la control smpi la smua naik kepala aku.. yg aku bole just sabar..
now? ishh, lagi la truk, bukan je x marah or bising2 tp aku membisu trus.. x terkata ! org buat ape2 pun, aku lantakkan je la, yg aku bole buat just jalan kat sblh diorg, berdiri dan aku diam je kat situ.. smpi la diorg diam, hahaha..

mcm pn rohana kate, tunjuk je muka serious aku, x pyh ckp, see ! kan senang !
skrg ni, bukan je time aku bertugas tp setiap masa.. so, ni bukan perubahan drastik tp perubahan drumstick ! haha..
now, hidup aku x de sape nak kisah.. even family pun pinggirkan, apatah lg kwn..
last year, aku sedih gila bila terasa dipinggirkan smpi aku masuk kaunseling.. then nothing change..
hati aku sebak gila bila mama prnh ckp kat aku "mama sanggup hilang anak drpd bisnes" how could she?
i prefer to keep quiet, and aku akan ikut balik smua kate nasihat pn rohana kat aku dlu..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers