google here :)

Saturday, September 18, 2010

kami serupa !


yeah ! huhu
selama 4 thn di sekolah menengah kebangsaan usj 23, thn lps bru jumpe my kembar..
bru discover, haha..
kenal 2 thn lps tp bru tau thn lps :)
x kisah la, yg penting da jumpe, hehe

ingatkan x de org mcm aku, ye laa, sblm aku ting 4..
perangai akukan mcm jantan sikit, org tgk pun takut..
bukan takut pape pun, just dlu aku ni garang, ganas je..
sikit2 belasah org.. then, sikit2 touching je memanjang..
dlm satu kate, sensitif !

now, ade org same like me meyh, anis adrina :D
thn 2008, x rapat pun, just tau kewujudan antara satu sama lain..
thn 2009, rapat sikit..
thn 2010, rapat gila kot ! haha

fav kitorg sama kot.. yg paling utama bg aku..
blueberry cheese cake, sambal udang..

abg dia kate, aku ni mcm dia sbb ske masuk dapur, haha
aku pandai masak ape2 je yg bole digoreng dan spaghetti..
nasi goreng, mee goreng, telur goreng (semestinye), cheeseburger, ape2 je la..
pandai buat kek, biskut dan sbgnye.. bahan ade, pasti aku buat !
akan dtg, nak try tomyam ! huhu..
anis pun sama ! ape yg aku bole buat, dia pun bole buat..

sikap, err, lebih kurang kot, haha..
ape yg aku rse, dia pun bole rse jgak..
aku sensitif, dia pun sensitif..

muka kitorg pun lebih kurang sama..
klw sape2 yg perasan, kitorg berdua x de kelopak mata ! :D
ape yg lg sama eh?
ntah la, bg aku, smuanye sama ! haha

p/s : if u hurt her, i will smackdown u till death !
* serious *

2 comments:

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers