google here :)

Saturday, July 10, 2010

:'(

jap, nak emo !

aku x suka tau klw kwn aku buat aku mcm ni -.-
menyusahkan aku ! menyusahkan ahli group ! menyusahkan cikgu !
menyusahkan smua org tahu x ?
kerja presentation BM Merah Silu tu, sepatutnye da hantar dr dlu lagi, sebelum bulan mid-year exam..
tp smpi sekarang, x hantar hantar lagi..

semalam aku pukul dia dgn buku, tp aku rse nak cubit dia mcm mne aku prnh cubit intan smpi lebam tangan intan ! -.-
x pe, cikgu rasmuna da kasi green light kat aku..
sbb aku ketua group kan? nak kasi dia jad ketua, mmg x bole harap langsung !
bukan aku je yg marah, nadiah hassan pun marah dia -.-'

da la time tu, kat library, aku tgh mengarang ayat utk moja..
then, cikgu ckp kat aku, " mira, kamu tgk kwn kamu ni ! x hantar lagi kertas yg cikgu sruh hantar dr dlu lagi "
aku pandang dia, dia kate X SIAP LAGI !!
yaww ! serious hilang mood aku ! nak nangis time tu ! :'(

dlu, korg x tahu, aku ckp kat dia, mcm hari hari, aku bgtau dia, sruh hantar kertas tu, tp x hantar hantar jgak..
then, bole plak dia gelak ! -.-'
perhhh, lagi panas hati aku ! -.-
aku rse time tu, nak je tumbuk dia, tp ramai plak time tu, sekeliling dia -.-
time aku pukul dia pun, org lain tgk je..

walaupun aku geram dgn dia,
tp x smpi hati -.-' (kenapa aku mesti ade perasaan kesian kesian kat org ni ? -.-)
ntah ape la dia buat kat rumah dia..

malam ni, layan moja..
ble layan dia, kasi ayat yg aku karang kat dia, serious hilang mood trus ! -.-
sbb aku ingat time kwn aku la =.=
nak pretend happy, aku x pandai pura pura, ntah la, jujur sgt tunjukkan perasaan aku -.-
so, sorry kat moja eh :(
bee, ISLYSM :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers