google here :)

Saturday, July 3, 2010

1 JULY 2010 :)


first date ! OMG ! haha
neaayhh, hari rabu da date, but 1 july ni kirakan smua org tahu kot, haha

aku turun awal, dia turun lmbt..
time tu aku kepanasan, agak penat.. but, x pe, for him kan :) anything la :)
then nmpk osh da turun sbb nak pegi bilik disiplin, still tunggu lagi ni
ble osh nak balik je, tgk tgk dia da turun -.- hahaha
then, jalan la dgn dia..

ckp la dgn yg aku nak turun jumpe ana skali, dia kate okay..
ble aku nak belok je, dia pun ikut skali..
perhh, aku da cuak ! :O haha
takut ade pn banon or en shahrin :S
but x pe kot, hahaha..
seriously, mmg giler giler giler giler giler maluuu !! :">
bak kate sir jawahar, "muka mira always pink colour" -.-
tau la muka aku ni senang berwarna pinky ! haha

then, smua pandang oww ! lps tu, smua buat bunyi.. haha
mcm mne eh? mcm ni kot..


whoaaa !!!
pewiitt !!!
da pandai da skrg ni eh? !!

tu je la, hahah
then kitorg pegi kat anis, alin, jann, ummu, putt, nadia, ana, tu je kot, haha :)
ble giler giler malu, dia pi lari pulok :(
apo lagi, kojarr la ! hahaha * smua gelak kot, tau la romantik c(:

then, abis.. latihan rumah sukan time !!
yeahh ! lompat jauh -.-' da x tau nak ckp cara mcm mne lagi da, SAYA X PANDAI LOMPAT !!!
pn siow dr tad asyik point kat aku, sruh gi lompat.. dr form 1 lagi tau, aku x bole..
asal lompat je, trus lari, hahaha
x pe, janji aku dpt acara yg aku nak :)
200 M dan 800 M * jgn jealous eh, my name is already reserved :)
aku kan special, sentiasa berkhidmat utk temenggung !!
then, balik awal, lepak la dgn kwn..
yg diorg ni -.- kacau aku lagi, haihh, sikit sikit moja, hahaha
time latihan tad pun sama, haiyaa, haha

tu je la, citenye.. x menarik pun tp deBOOM !!
haha, byee :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers