google here :)

Thursday, June 24, 2010

sorry :)


"mira, ok x ni ?" versi BM
"mira, are you okay ?" versi BI

haihh, sama je kan ?
arini topik hangat x hangat sgt la kot..
pengsan kat kelas :(

haihh, ari rabu mmg aku x bole pegi la.. sbb keadaan aku mmg gila truk la..
nak bangun pun x bole, mmg baring je atas katil..

arini agak ok kot..
haha, nmpk sgt kot aku tipu, sbb ade kot :)
ye la, pengsan tiba2 kan.. first time oww :O

ape yg jad ? bukan aku ingat pun, haha ape laa :P

so, masa nak turun tangga.. rse nak tumbang lagi kot..
ye la, berat oww buku -.-' nasib baik ade nabilah..
tp ble masa plak dia kat situ? haha, x prasan :D

x pe, janji dia tolong BFF dia :D
oh oh, ana pun ade time tu :)

then, aku makan ubat :) trus ok sikit, bole la jalan pegi beli makanan :)

hoho, much better :D

so, sesiapa yg terlibat membantu syafiqah nur emira bt abdul rahman tu
terima kasih ye :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers