google here :)

Wednesday, June 9, 2010

pleasure to meet me :)

okay, let me straight to the point..
some people dont know a lot about me..
bm jap, NAK KUTUK2 AKU BUAT APE?
so, i need to introduce myself

emira would be better named it
was born on 31st July at Johor, Malaysia

im weirdoss, what and why ??

1. x kisah klw kene ejek, yg pastinye aku balas la balik..
sesetengah ejekan, aku ske sbb btul kot.. so, aku diamkan je la..

2. senang nak menangis klw kene kutuk gila gila or kene maki truk or got BAD RESULTS
well, klw aku prnh dpt A, next exam dpt B, tu pun aku akan nangis.

3. susah utk bercinta, so what ? ye la, org mintak couple kat aku, aku reject diorg, mcm mne nak couple ? haiyaa.. da 9 org kene reject, maybe im waiting for the 10th person..

4. saya sebenarnye x ske lelaki, klw berkwn tegur " hye and bye " and texting org chatting smpi pagi buta tu x kisah la.. but org ckp aku ske org tu la, org ni la.. haha, definitely wrong -.-' eh, dont worry im not lesbo :)

5. mcm Dr. Love to my fellow.. but to myself, lets forget it shall we ? pandai nasihatkan org dan tau je ape yg btul dan buruk utk diorg.. but aku? fikiran aku sentiasa buntu about love to me :P

6. org ske mintak pandangan kat aku, sedangkan utk diri sendiri pun aku x tau.. yess, aku mmg pandai nasihatkan dan beri pandangan kat org.. but aku x pandai utk berikan smua tu kat diri sendiri.. smua perkara yg aku fikirkan, mesti aku akan ckp mustahil akan berlaku.. last2, bende yg mustahil tu sebenarnye smuanye btul..

7. da x kisah da klw org kasi coklat lagi sbb bole buat sendiri la.. so, kasi la bende lain eh, bunga ke cookies ke roti ke bear ke, kan best ? huhu

8. pendengaran aku kuat :) mcm mne ? ade leyh, hehe

9. kuat gila makan tp badan tetap mcm ni je.. makin kurus ade la but pipi je tembam naik sekilo, haha.. ble x makan, berat badan naik plak, pelik pelik..

10. muka aku cepat merah, bak kate lydia, cepat blushing :'> muka aku ni mmg sensitive sikit..
klw marah, gelak, x sihat, panas, dan penat mmg muka cepat merah.. klw aku menangis, hidung je merah, yess mcm badut :D

11. belajar cara utk bercinta, cewahh, haha.. nabilah la ni, ajar aku, eh pn fatimah yg ajar fizik tu pun prnh ckp psl love love ni ble dia attend my class..

12. ske cari pasal dgn org klw aku gelak la but sblm nak masuk campur tu, ask me first :D sorry IM, i need to mention this :)

13. kadang2 gila, ckp pun meraban je.. kadang2 aku ni blurr, wait slalu jgak la blurr, haha..

14. mood aku x tentu, klw pagi2 or petang or malam aku marah.. utk aku ok or maafkan org tu ambil masa jgak la.. kadang2 1 malam, 1 hari, 1 minggu, 1 bulan, dan 1 tahun.. yess, smua ni pernah berlaku tahun 2008 dan 2009 :D

15. saya hipokrit :) sbb kat sklh, time bertugas, time dlm kelas, time bermain, mmg lain.. kat rumah, kat tempat tuisyen, kat tempat awam, pun lain sikap aku.. klw nmpk aku sikap mcm tu la, ni la, salah tu, no ones can predict mine :) only my parents and my BFF je tahu :)

16. aku ni ske melayan org, x kisah la sape dia tu, janji aku x sombong :) ohh, aku x pandai bohong la, aku mmg ckp jujur, so ape aku ckp, percaya la..
tu sbb org ske pijak atas kepala aku, aku ni slalu kene buli, hehe :-)

hmm, ape lg ek tentang aku ? so kene la terima aku seadanye :)

2 comments:

  1. jht gile nabilah yg ajar kao b'cinta 2..nabilah 2 mcmla dh couple..haha?????

    ReplyDelete
  2. tu la, tp ayat dia giler power kot bab2 cinta ni, haha

    ReplyDelete

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers