google here :)

Friday, June 11, 2010

kick off celebration concert- FIFA World Cup 2010


peweiiitt :D
world cup concert !
the best concert ever la, ni la kali pertama oww aku tgk yg happening gila..
sanggup x tido malam demi tgk concert diorg
LIVE !! huhu
dr kul 2 pagi smpi 5 pagi..

mmg intro diorg buat mmg gempak..
lagi2 aku tgk HD punye, perhhh puas bhai ! xD
mmg x sia sia la aku x tido..

yg paling aku ske..
black eyed peas.. ( where is the love, i got feeling, meet me halfway, boom boom pow)
ade la org perempuan negro botak tua menyanyi lagu org afrika..
alicia keys (no ones, empire states of mind)
shakira (she wolf, hips dont lie, waka waka-time for africa)

comment :
1. black eyed peas buat persembahan utk opening concert nmpkkan keseluruhan concert mesti BESTIES punye..
2. suara org perempuan negro botak tua tu perrhh ! sedap oww ! naik bulo roma aku !
3. alicia keys plak kasut dia gila lawa oww !
lagu empire states of mind, dia menyanyi mmg sedap sbb tanpa jay-z..
bulu roma aku yg tercacak naik tu tiba jad rebonding (btul ke ejaan ? taram je la, haha)
4. shakira punye gelek, mcm sotong yg bole makan tu.. sotong pun kalah oww, yg ori or spicy sotong pun kalah (faham2 je la ape yg aku maksudkan ni)

smpi aku bangun pun lambat, " x solat la ni ! " haha
x pe, yg penting aku bangun dr tido.. klw x bangun, org kate aku pengsan mati plak..
lepas mandi, tido balik..
hebat x? haha

amaran ! jangan tiru cara aku ! solat subuh pun x ! klw nak, lepas da sembahyang isyak, bru tido.. then, bangun kul 2 :D
bru la teratur jadual tido..

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers