google here :)

Monday, May 17, 2010

adoii -.- dapur terbakar !!


adoii !! -.-
maid aku ni..
knp la dia bole lupa yg dia panaskan minyak kat kuali ?? * x kan kat sinki kot *
abis dapur aku ! da terbakar..
nak masak ? hmm, tgh hari beli makanan kat luar..
mkn mlm ? hmm, makan kat luar je..

da aku ni.. trauma plak nak masak ape2 kat dapur..
mne taknye.. kebakaran tu berlaku depan mata aku..

mahu x aku cuak gile nak mampos !!!

adoii, nak buat kek lg..
tp ape kan daya, x bole la nmpknye..

harap2 la pengawas sklh faham situasi aku..
dapur terbakar la korg ! mcm mne nak masak ?

nasib baik x de langsir, klw x.. abis satu rumah
terbakar !!!

klw pengawas sklh, x faham2 jgak situasi aku..
DIORG MMG X DE KEPERIMANUSIAAN !!!

setiap ende berlaku ade hikmahnye..
so, aku x tau ape hikmah kebakaran ni berlaku..
jgn tnye aku knp ! tnye tuhan ye ? :D

byee :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers