google here :)

Friday, April 30, 2010

namaku dipertimbangkan =.='


hello, testing testing..
1..2..3..
a..b..c..
alif..ba..ta..

okay, mic saya da okay ni.. skrg ni saya, syafiqah nur'emira bt abdul rahman (bukan nama sebenar tp nama hantu.. haha)
nak cite la sikit, psl nama saya ni..

ishh, psl nama pun kecoh ke ? -.-'

klw gi kat pengawas.. da elok2 diberi nama MIRA, ditukarnye jad GP
* so what ! aku dgn fitt skali, korg ckp yg kitorg ni GP ! ye la, nak tolong senior lain.. diorgkan nak SPM !
lgpun, kitorg ni EXCO la, ske ati kitorg la..

klw gi kat kelas aku.. da elok2 diberi nama MIRA, ditukarnye jad MAK
* aku tau la, psl org buat hal dlm kelas je, aku yg settlekan.. haihh, tp mne suami aku ? teettt, jgn jawab.. haha

klw gi kat 5 sastera 1.. da elok2 diberi nama MIRA, ditukarnye jad MINAH
* cehh, ape laa, nama saya da secukup rse.. nak plak tambah garam..

klw gi kat 5 sains 1.. da elok2 diberi nama MIRA, ditukarnye jad............
cop, gi kelas ni.. ade dua nama tau..
1. imran, 2. malam jumaat..
* no 2 tu yg aku x tahan ni.. haha, bingit telinga -.-'

klw gi kat kwn yg aku rapat.. da elok2 diberi nama MIRA, ditukarnye jad EMIRAN
* ni satu lg masalah, ske ske je tambah N kat blkg..


tu je kot.. haha, byee :D

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers