google here :)

Saturday, April 10, 2010

kursus kepimpinan pengawas :D


huhu, best best..
this year mmg gempak gile la..
last year, x mcm this year..
this year, facilitator * btul ke ejaan ? mmg sporting la..
ape yg salah dibtulkan, ape yg btul, dibtulkan balik..
sepatutnye start kul 7.30 pg smpi kul 5 ptg tp kitorg start kul 8.30 pg kot smpi la kul 5.30 ptg..

sape yg datang utk slot ke 2, untung la dia tu..
tp sape datang utk slot pertama dan ke 2, lg la untung..
kelakar abiss !
mula mula aku nak pegi, mmg cuak la.. knp ?
sbb aku sorg je yg EXCO datang.. tp nasib baik fitt ade jgak, dia masuk utk slot ke 2..
x pe2, yg penting aku ade teman :D dan anis !!

ckp psl teman, yess !
ade yg temankan aku :D
aku ade ummi, effat, jesi, arisha dan afaf <3>
huhu, syg korg..
lg2, arisha dgn afaf * anis, kite pinjam adik awak tau, hehe * diorg comel sgt2

makan..
perhh, 3 kali kitorg makan..
sarapan : teh tarik dgn bihun goreng * bihun rse mcm terbakar je =.= haha *
lunch : sirap dgn nasi ayam
petang : kuih dgn teh * teh panas gile gile, kalah teh tarik =.= *

huhu, kitorg dibahagikan group..
mula2, diorg sruh kitorg masuk dlm group (1 org)
lps tu, 4 org.. then, 7 org..
then, 10 org.. then, 17 org..
then, 20 org.. last kali, kitorg masuk group pengawas..
memandangkan ramai sgt, kitorg dibahagikan kepada 2 group..
group aku smuanye perempuan, yg paling best..
group aku ade ketua.. means, aku ade ketua kehadiran, ketua BKK, ade lg kot..
hehe, yg bestnye.. group aku ade je soalannak tnye kat org..
tp shuhada -.-' bnyk menjawab kot..
tad dia kene marah, bg aku x sepatutnye dia menjawab..
lps tu ckp bende2 yg menyentuh perasaan org..
ckp psl couple couple la -.-' terasa tau x ? * cehh, haha *

ohh, lupa plak.. kitorg menari CHICKEN DANCE !!
huhu, best best.. comel je :)

ape lg ?
ohh yeaa..
kepada semua pengawas sekolah yang datang ke kursus kepimpinan pengawas 2010,
diminta dan diharapkan serta memohon kepada anda untuk jadi pemimpin
yang disegani, dihormati serta peramah dan mengenal semua sikap pelajar yang ade kat sekolah kite.. jad, berkawan la dgn diorg, jangan sombong sombong dengan diorg..
nak tegur diorg ade caranye, jangan tegur diorg mcm mne shuhada tegur ye !

nak dpt kan tips tips, sila berhubung dengan saya ye ! haha

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers