google here :)

Friday, March 19, 2010

thanks to everyone.. SUBJEK CINTAN CINTUN * kening kening


hello hello ! haha..
eh, aku skrg ni kan....
bru bljr subjek bru kat Malaysia oww..
SUBJEK CINTAN CINTUN * kening kening

yea ?? kening kening tu mmg ade.. huhu
dlu.. thn 2009, aku bljr..
fail oww =.='
nak tau brape ? 1 % je..
fed-up je..
skrg ni, thn 2010.. aku bljr bersungguh-sungguh..
dptkan A+++ *da mcm jenis bateri plak.. haha*
cara aku bljr..
cari video lagu yg jiwang.. tp x la jiwang sgt..
then, cari video cerita.. perhh, aku menangis oww tgk video..
satu hari.. pagi dan mlm.. tgk je video.. x tido plak..
yg paling best, aku share ilmu pengetahuan kat kwn aku.. haha
then, diorg pun sme..
WAN dgn NABILAH.. cikgu tuisyen aku..
cikgu sklh, ANIS dgn PAPA la..
papa aku ajar aku dgr lagu jiwang2.. mmg giler giler jiwang la..

june ni nak exam oww..
smua tajuk satu buku utk form 4 ni..
aku kene baca.. wahh, stressnye =.='
pengetua la ni.. sruh kitorg start bljr dan abiskan dlm bulan june ni jgak..
dia nak kitorg expert la ni..
eh, eh, nak tau x sape pengetua kitorg ??
EN. SHAHRIN !! -.-'

haha, mmg best plak bljr subjek ni..
so, yg lain.. kene bljr jgak..
layaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..................... :)

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers