google here :)

Saturday, March 13, 2010

how could this happen to me ??


sobaru minal iman :)
tp da x bole da.. da SERIK !!
okay.. ni psl IM, x pyh la buat x tau..
sbb aku da x bole sabar da ni..

last year, AJ tulis kat blog dia.. katenye aku ni B.I.T.C.H !!
masya-allah.. sabar je la aku dibuatnye..
lps tu dia ckp.. aku ni nmpk je IM, terkinja kinja..
ingat aku ni gedikk ke ??
ble masa plak aku ni terkinja kinja.. pernah nmpk ke ?
klw time sukan tu, mmg la.. sbb nak sukan..
klw x, mmg x prnh tau..
dan dia kate aku amik IM dr dia..
x nak pun IM, amik la..
haihhh, sabar je la..

solution : aku bgtau IM psl blog AJ..
then, aku x tau IM ckp ke x kat AJ..
once upon a time *da mcm cite dongeng plak, sedangkan real.. haha*..
tiba2 je AJ mintak maaf kat aku atas perbuatan dia..
so, aku da pun maafkan dia.. dan aku ckp yg aku cuma kwn je dgn IM.. x lebih pun..
so, THE END OF THIS SITUATION !!


this year, same situation.. tp bukan kat blog, kat phone..
ALIN kate dlu dia dgn IM rapat giler giler smpi aku seperate kan dia dgn IM..
eh, ble masa ?? aku x kenal pun IM.. IM yg kenal aku dlu..
dia kate aku ni perampas.. amik org yg dia SAYANG & CINTA KAN SANGAT SANGAT SMPI DIA MAMPOS KENE HEMPAP DGN LORI TAHI !!
mmg minah ni mintak terajang dr aku la ni..
x hingin la !!
dia x nak mintak maaf ape yg aku buat..
mmg bengong dan siod je.. ape yg dia ckp..
dia nak aku pergi dr hidup dia..
kpd ALIN, kau yg patut pergi.. aku x bole pindah sklh..
kau yg dpt 7A dlm PMR, kau yg patut pindah..


solution : aku tinggalkan IM.. lg bagus, smua org bahagia.. tp x tau IM, dia bahagia ke x..
yg pastinye, aku bebas dr segala-galanye yg berlaku kat aku..
aku x nak terlibat lg da kes mcm ni da..
aku da serik, dan aku yg org pertama menderita..
aku yg disalahkan, ble ckp jujur, x de sape nak dgr.. dan x de sape yg nak percaya..
aku rela melepaskan diri, dan pergi dgn tangan yg kosong..
aku x nak pun bgtau IM psl ni.. aku x nak slalu plak dia tnye aku knp..
aku plak yg letih menjawab pertanyaan dia..
aku bahagia ble berkawan dgn IM sbb dia pandai amik ati aku.. x sakitkan ati aku sgt..
dia faham setiap situasi aku hadapi dan fahami sape diri aku..
dan aku bahagia ble berkawan dgn IM tanpa ade situasi mcm ni..

assalamualaikum :)

2 comments:

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers