google here :)

Tuesday, March 16, 2010

bukak akaun bank islam * kening kening


ishh, bangga kebeno.. haha
arini gi bank..
mama sruh bukak akaun bank bru.. sbb nak masukkan duit..
then, gi la bank..
gi je bank, mcm biasa la.. isi borang..
da isi je.. ade kak kaunter tu kate..
"nak bukak akaun biasa ke akaun **-***** (x ingat nama akaun tu.. haha) ?"
so, mama tnye la ape bezanye..
akaun yg luar biasa tu (yg aku x ingat ape namanye),
bole menang RM 100, 000 !!
dia kate peluang ni ade 3 bulan sekali..
klw dlm akaun kite ade RM 100je .. kite ade 1 je peluang utk dptkan RM 100,000 je..

mama sruh smua org berdoa bersama-sama utk dpt RM 100,000..
klw dpt, mama dgn papa aku dpt RM 10,000..
selebihnye, utk aku..

ishh da berangan da aku ni.. hahaha
insya-allah bole dpt..
klw dpt, aku belanja kwn2 aku mcm2 la..

anis, ana, syai, fitt, fai, ummi, nadiah, intan, zana, nabilah.. mmg kitorg enjoy la klw aku dpt RM 100,000..

ulang ye RM 100,000..
knp la bukan RM 1,000,000 ? klw ade, da lme aku beli lap top bru, baju bru, kasut bru, scooter babe.. haha

tu je.. haha, byee
jgn lupa, iring la aku dgn doamu utk aku dpt RM100, 000..
HUHU

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers