google here :)

Thursday, February 11, 2010

UPCOMING EXAM, let's scream !! AAAAAAA :O

exam ahh.. adoiii..
eh, silap..
oh yesss !!
da form 4, mira.. sedar sikit..
ingat, "form 4 is not honeymoon year" !!

finee.. exam start bulan Mac.. cepatkan..
this year aktiviti dicepatkan.. x tau la knp..
pihak kementerian pelajaran punye keje la ni.. haha
x pe.. x pe..

ok, tahun ni aku da form 4..
amik aliran sains tulen..
bagi aku yg paling penting yg kene kasi gila gila focus kat ADD MATH, CHEMISTRY, PHYSICS, dan BIOLOGY !!
huhhh ~

x de la susah sgt bg aku bljr 4 subjek kat atas ni..
budak2 senior aku kate.. start je bljr form 4 da susah..
haihhh, nak kelentongkan aku la ni..

ok je, x de la susah mne pun..
aku nak bljr, mesti ade buku reference..
klw x de, mmg payah la aku nak bljr..

exam ni.. yg aku tau..

ADD MATH - chapter 1..
BIOLOGY - chapter 1, 2..
PHYSICS - chapter 1..
CHEMISTRY - hehe, blum tnye lg.. smpi chapter 2 je kot..
agama - ape yg bljr, smua masuk..
sejarah - bab 1..

setakat ni je yg aku tau.. semangat je aku dgn kwn2 kelas aku yg lain..
awal bulan Feb, da tnye exam masuk ape..
bagusnyeee.. haha

klw aku, nak bljr 4 subjek yg hurufnye besar tu..
senang je kot..
add maths or maths biasa kene tau kehendak soalan, hafal formula dan hafal SIFIR..
x hafal sifir susah la.. mmg la kal. bole bwk time exam.. tp x kan nak menekan no. kat kal, jugak..
buang masa dan memalukan je kot.. tu pun x hafal, baik x pyh bljr.. lg senang..

bio ? baca dan hafal je..
chemistry ? drpd cikgu ajar, fhm sikit2.. baik bljr sendiri je..
physics ? wahhh !! ok je..


da la.. tu je la.. kang smua org sakit jantung plak.. huhu

No comments:

Post a Comment

chatting ? look at ur right and below of ur monitor :D

Open Cbox

Followers